Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové využití osobních údajů klientů v bankovnictví
Šotola, Jiří ; Dvořák, Petr (vedoucí práce) ; Matejašák, Milan (oponent)
Diplomová práce na téma "Marketingové využití osobních údajů klientů v bankovnictví" spojuje témata osobních údajů a marketingu. První část je věnována ochraně osobních údajů obecně a dále zdrojům, ze kterých finanční instituce údaje o svých klientech získávají a opora tohoto v právních předpisech. Druhá část pak rozebírá konkrétní případy marketingového využití osobních údajů a v případě problémů se snaží hledat jejich řešení. Velká část je pak věnována souhlasu se zpravování osobních údajů, jakožto stěžejního aktu mezi zpracovateli a subjekty údajů a dále CRM, jakožto možného způsobu využití klientských dat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.